Ne samo da je Splitsko-dalmatinska županija u turističkom prometu lanjske godine doživjela najveći iskorak i rast dolazaka i noćenja u prošloj godini u cijeloj Hrvatskoj, nego je i njezin donedavno neprepoznati turistički prostor Dalmatinske zagore doživio pravi turistički procvat.
Najbolje o tome govore podaci o naplati boravišne pristojbe i članarine u turističkim uredima Dalmatinske zagore koji su premašili takvu naplatu na otoku Visu!
Dalmatinska zagora u svojih devet turističkih ureda naplatila je lanjske godine, naime, 224 tisuće kuna boravišne pristojbe i turističke članarine, dok je cijeli otok Vis u županijsku blagajnu uplatio tek 143 tisuće kuna po toj osnovi.
Podaci su to koji su u četvrtak izneseni na Skupštini TZ županije Splitsko-dalmatinske u okviru financijskog izvješća o realizaciji programa rada i prihodima za prošlu godinu.
Najbolji je to pokazatelj turističkog preporoda zagorskog dijela Splitsko-dalmatinske županije, čiji kapaciteti rasti dvoznamenskastim brojevima svake godine.
Tako se samo na području grada Imotskog na tržište stavlja više od 70 luksuznih vila za iznajmljivanje sa bazenima, a sličan trend je i u sinjskom području. Dalmatinska zaora koja je desetljećima činila tek skromnih 1 posto turističkog prometa Srednje Dalmacije, dosegla je sada udio od 2,5 posto.
Osim toga, TZ županije je po prvi put tiskala turistički vodič Dalmatinske zagore na nekoliko jezika koji je sastavni dio promocije županije diljem svijeta, a u njemu su na vrlo praktičan i suvremen način prikazane mogućnosti smještaja, odmora, zabave, aktivnosti, zanimljivosti i drugih praktičnih informacija o Dalmatinskoj zagori koje su gostima na odmoru dragocjene.
Već nekoliko godina ulažu se znatna sredstva u edukaciju iznajmljivača i obiteljskog turizma na području Zagore koju provodi TZ županije, a sve sa ciljem oblikovanja kvalitetnog agro-turizma i ruralnog turizma na tom području.
Inače, Skupština TZ županije prihvatila je sve programske i financijske dokumente i završna izvješća o radu za prošlu godinu u kojoj je TZ županije raspolagala sa oko 11 milijuna kuna prikupljenih najvećim dijelom od pristojbe i članarine.
Najveći udio u sredstvima prikupi se na području Splitske rivijere, potom slijedi po udjelu Makarska rivijera, pa otoci Brač i Hvar. Gotovo 70 posto sredstava TZ županije utrošeno je na marketing-miks kroz brojne promotivne nastupe, prezentacije, oglašavanja, on-line kampanje i drugo, rečeno je na skupštini TZ županije.
Objavi komentar