Učestali gubitak VIP signala na otoku, Komižani ljuti

Goran Halilović-Pastuović 


Drage građanke i građani Grada Komiže,
pišem Vam ovo na fejsu Tonija jer mislim da će tako doći do najvećeg broja sugrađana, a Tonija molim da ovu objavu stavi kao javnu te tagira sve iz Komiže koje ima na fejsu. Stvar se odnosi na GUBITAK VIP SIGNALA NA OTOKU.
Naime, svi ste svjedoci da se VIP signal na otoku gubi relativno često, dok je u posljednje to vrijeme postala učestala pojava.
Eto, ja sam si dao malo truda i proučio svu regulativu i slično, ima toga dosta, da Vas sad ne zamaram.
Obzirom da nije bilo signala, izvršio sam prijavu i dobio odgovor da je moja prijava osnovana te da će mi idući račun UMANJITI ZA 100 Kuna.
Ono što je jako bitno je da IZVRŠITE PRIJAVU, možete na telefon 0800 091 091 ili na e-mail poslovni@vipnet.hr (oni koji imaju telefon na firmu) ili na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr (za fizičke osobe).
Ponavljam, jako je bitno da IZVRŠITE PRIJAVU SMETNJE, TJ. KVARA (oni u sustavu po GPS signalu vide gdje ste te da li je prijava osnovana).
U slučaju da Vas u Službi za korisnike probaju „otkantat“ pozivajući se na njihove „Uvjete korištenja“ (kao što su probali mene) slobodno se pozovite na Zakon o obveznim odnosima te Zakon o zaštiti potrošača (koji su više pravne snage od njihovih „Uvjeta korištenja“) te da su dužni ispuniti svoju obavezu, tj, omogućiti Vam uslugu koju uredno plaćate, a u slučaju nemogućnosti korištenja, dužni su Vam umanjiti račun. Ne dajte se omesti pričama o „kvaru HEP-a“, „baznih stanica“ i slično, jer to nije naša stvar niti nas briga. Mi samo hoćemo da nam omoguće ono što uredno plaćamo.
Ponavljam, nakon prepirke i dopisivanja sa njima, obećali su mi umanjiti račun za 100 kuna.
Iskoristite svoje pravo!
P.S. Ako treba, neka netko prevede ovaj post na komiški jezik smile emotikon
Pozdrav,
Goran


Objavi komentar

[blogger]

Otok Vis

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.