Turist koji je oduševio Hrvatsku kao svog favorita izdvojio Modru špilju na Biševu

Izvor: DNEVNIK.hr -6.10.2015.

Mladi turist iz Francuske Pascal Tang i njegova dvojica prijetelja posjetili su ovo ljeto Hrvatsku i na internet postavili video koji je oduševio Hrvate.

Video koji je snimio i montirao Pascal Tang brzinom munje proširio se internetom u Hrvatskoj, a dospio je i na Facebook stranice Vlade RH. Oni su, na nagovor građana pronašli mladića, kojeg je već dan kasnije u Parizu upoznao direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić koji mu se zahvalio na snimci koja je zaista postala vrhunska reklama za našu zemlju.

Tim smo povodom kontaktirali Pascala, koji se, kako smo od njega saznali uskoro vraća u Hrvatsku.

Je li ovo bio vaš prvi posjet Hrvatskoj? 

 Da, bio je moj prvi posjet, ali definitivno ne i posljednji. Moram priznati da Hrvatska isprva nije bila na mojoj listi želja, ali sada je postala jedno od mojih omiljenih mjesta. Tražili smo za ljetovanje mjesto koje može zadovoljiti sve naže zahtjeve (prekrasan krajolik, bogata kultura i povijest, nacionalni parkovi, dobra mjesta za zabavu i naravno financijski povoljna). Nakon kraće potrage slučajno smo 'naletjeli' na Hrvatsku.


Kakvi su vaši dojmovi nakon posjeta Hrvatskoj? 

Putovanje u Hrvatsku bilo je i ostat će nevjerojatno iskustvo za nas. Totalno smo se zaljubili u Hrvatsku. Ta nam je zemlja ponudila toliko više od onoga što smo očekivali kada smo krenuli na put. Opisao bih je kao zemlju nevjerojatne ljepote s brojnim nacionalnim parkovima (posebice Krka, moj omiljeni), te nebrojenim mogućnostima za uzbudljive aktivnosti (planinarenje, biciklizam, rafting, ronjenje ...) i puno zabave.

Možete li izdvojiti nešto što vam se posebno svidjelo? 

Iskreno, na to mogu odgovoriti bez imalo zadrške - Biševo, magična plava špilja. Biševo je otok nedaleko od Splita, poznat upravo po nevjerojatno lijepoj plavoj špilji. Jednom kada na malom brodu uplovite u modru špilju zaista vas zadivi magični efekt koji stvaraju sunce i more. To je jednostavno nezaboravno iskustvo!

Planirate li ponovno posjetiti Hrvatsku?

NARAVNO! Vjerujem da je Hrvatska zemlja koja je bogata ljepotama i mislim da se nikada neću umoriti od njihova otkrivanja. Zato se spremite na naš povratak. Bit će prije nego očekujete. Očekuje vas nastavak - 'Tri 'luda' mladića u Baranji'

Je li vas iznenadila popularnost videa kojeg ste objavili na internetu?

Naravno, posebno što je ovo bio prvi put da sam snimio ovakav video. Zapravo mi je ta ideja pala na pamet tek kad sam vidio koliko je lijepa Hrvatska. Toliko nas je zaveo krajolik da smo odlučili na ovaj način podijeliti s prijateljima naše iskustvo s nezaboravnog putovanja. Nisam ni slutio toliku popularnost videa. Zato bih želio zahvaliti ovim putem i Ani Soboti Yaehel (ona je naša prijateljica u Zagrebu) koja je, ispostavilo se, podijelila moj video na nekoliko foruma, pa je priča zapravo tako i počela.

Je li vas iznenadio poziv iz Hrvatske turističke zajednice?

Dva dana nakon što sam postavio video na internet dobio sam e-mail od kolegice iz Zagreba (koju nikada nisam sreo) koja je provjeravala jesam li uistinu ja taj koji je postavio snimku. Rekla mi je da je snimka objavljena na svim vijestima u zemlji. Bio sam toliko iznenađen da sam pomislio kako se zapravo zabunila.

No dan kasnije, uslijedilo je novo iznenađenje, nazvali su me iz Hrvatske turističke zajednice, a direktor gospodin Ivičić, bio je upravo u Parizu. Rekao je kako me želi vidjeti kako bi mi zahvalio. Tek sam tada shvatio da sam postao vijest!

Bilo je vrlo lijepo od njega što se našao sa mnom, zaista cijenim njegovu velikodušnost. Donio nam je puno suvenira i proizvoda iz Hrvatske. Osim toga zahvaljujući njemu nekoliko dana kasnije dobili smo poziv iz Turističke zajednice Baranje, koja nam je ponudila besplatno putovanje u Hrvatsku. Ovim putem im se zahvaljujem na njihovoj nevjerojatnoj ponudi. Baranju nikada nismo posjetili, a kako čujemo ima zanimljivih životinja, aktivnosti koje nas privlače i bogatu vrhunsku gastronomsku ponudu. Zato smo sa zadovoljstvom prihvatili ovu ponudu. Bit će nam veliko zadovoljstvo posjetiti Baranju.

Biste li preporučili prijateljima posjet Hrvatskoj?

Ne samo da bih preporučio prijateljima, nego svakome. Vjerujem da Hrvatska ima nešto za zadovoljiti svaku osobu, za mladiće, djevojke, samce i parove, mlade i stare. Imate prekrasan krajolik, predivnu obalu s najčišćim morem koje sam ikada vidio, puno adrenalinskih aktivnosti i vrhunska mjesta za zabavu. Uz to ljudi su vrlo ljubazni. Što čekate? Možete pronaći sve na jednom mjestu - Hrvatska! Zato bi svima rekao samo: 'Kupite brzo kartu za Hrvatsku!'.

DINA ŠILJEG



Oznake: , , ,

Objavi komentar

[blogger]

Otok Vis

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.