Što Splićanin, Višanka i Sinjanka imaju zajedničko? Ovo troje mladih nabolji su modeli Hrvatske


Izvor: SLOBODNA DALMACIJA - 8.11.2016.


Na nedavno održanom splitskom izboru ljepote, na kojem su se birali The Best model of Croatia 2016. u ženskoj i muškoj kategoriji, te Lice godine Hrvatske, pobjedu su odnijele sve same dalmatinske snage.

Iza izbora koji je u Split doveo brojna poznata lica stoji Don Mateo Media. Prethodilo mu je nekoliko kvalifikacija u kojima je od stotinjak pristiglih kandidatkinja i kandidata formiran finalni krug. A onda su u njemu odabrani najbolji: za The Best model of Croatia 22-godišnja Višanka Ana Brajčić i 23-godišnji Splićanin Ivan Protić, a za Lice godine Hrvatske 2016. 20-godišnja Sinjanka Anđela Šimac.

Ana Brajčić: Voljela bih raditi u diplomaciji

Lijepa crnka studentica je treće godine zagrebačkih Fakulteta za političke znanosti i Sveučilišta Libertas na kojem se opredijelila za međunarodne odnose i diplomaciju. Posljednje četiri godine bavi se i modelingom, kao i izborima ljepote s kojih se kući uvijek vraća s barem jednom lentom. Zanimljivo je kako ju je s 18 godina na cesti zaustavila jedna naša agentica i brzo je "privela" na modne piste.

– Kada se počneš baviti manekenstvom, nekako odmah dođu i izbori ljepote. Oni postanu sastavni dio života. Tako sam i ja počela sudjelovati. Ovu pobjedu uopće nisam očekivala, tako da sam – dok su čitali imena najboljih – s ostalim curama dogovarala gdje ćemo izići van. A kada su izrekli moje ime, baš sam se iznenadila, šokirala, suze su samo potekle – kaže Ana koja je prije svega ipak posvećena studiranju. Mankenstvo joj donese džeparac, ali s raznolikim društvom oko njega i nemoralne ponude, otvoreno nam priznaje, navodeći i kako svatko najbolje znade što mu je za raditi u takvim situacijama.

– Ne postoje takve ponude samo u svijetu modelinga, gdje se god okreneš čeka te neka takva situacija. Ali, ako si čiste i pametne glave, onda ćeš lako i jasno kazati – ne. I uhvatiti se svoga posla. Svatko sam sebi određuje put. Ja svoj znam, želim završiti fakultet, voljela bih raditi u diplomaciji. A do tada, kada mi slobodno vrijeme dozvoli, a organizirati se znam i te kako dobro, volim biti sudionik modnog svijeta – kaže svestrana Ana.





Oznake: ,

Objavi komentar

[blogger]

Otok Vis

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.