Norvežanin šišanje u Komiži platio 450 kuna! Vlasnik salona u tome ne vidi ništa neobično...




Muško šišanje, pranje kose i brijanje - 450 kuna! Račun je to koji je nemalo iznenadio turista iz Norveške, a naplaćena mu je usluga u komiškom Zanatskom obrtu "Zoky", frizerskom salonu vlasnika Zorana Repanića.

- Nisam mogao vjerovati da je to cijena frizerske usluge. I kada sam pokazao račun mojim domaćinima, i oni su bili iznenađeni cijenom - doznajemo od Norvežanina, kojem će, eto, ljetovanje na Jadranu, pogotovo posjet frizerskom salonu u Komiži, itekako ostati u sjećanju.

A što se nudi za tu poveću cijenu, za punih 60 eura - jer cijena muškog šišanja u Splitu je od 50 do 60 kuna, a za primjer u Oslu, kaže ovaj Norvežanin, iznosi 10 eura, odnosno 75 kuna - upitali smo i samog vlasnika Zorana Repanića.

- To su cijene mojih usluga, kompletnog servisa koji dobiju moje mušterije. Uostalom, sve je vidljivo i na cjeniku, koji vrijedi i za domaće i za strance - pojasnio nam je brojke na računu Zoran Repanić.




Oznake:

Objavi komentar

  1. He he

    A kad ja platim sendvič i pivo u Norveškoj 600 kuna onda je to ok...

    OdgovoriIzbriši

[blogger]

Otok Vis

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.