Falkuša oplovila svijet pa završila u – vinogradu!

Izvor: SLOBODNA DALMACIJA - 26.1.2016.
Prof. dr. Joško Božanić, u ime kulturne ustanove kojoj je na čelu, "Ars Halieutice", tražio je pomoć i od Grada Komiže za spas "Comeze Lisboe"


Osim čuvene, svjetski poznate hrvatske gajete "Comeza Lisboa", u međuvremenu su izgrađene još dvije, "Sv. Mikula" i "Palagruža", a gradi se i još jedna ("Jaglica").

 Za "Palagružu" je vlasnik Pino Vojković izabrao zimski suhi vez u blizini bivše tvornice za preradu ribe "Neptun", dok je vlasnik falkuše "Sv. Mikula" svoj brod sklonio u prostoru nekadašnje "Jugoplastike".

 Prof. dr. Joško Božanić, u ime kulturne ustanove kojoj je na čelu, "Ars Halieutice", tražio je pomoć i od Grada Komiže za spas "Comeze Lisboe".

- E, sad gledajte. U Komiži ta falkuša nije našla "krov nad glavom".

 Prošle godine svoju sam falkušu držao u dvorištu PZ-a "Komiža", ali oni mi nisu dali da je tamo više držim jer nemaju mjesta, te sam bio prisiljen falkušu donijeti u svoj vinograd, ovdje daleko od mora.

 Obratio sam se Gradu Komiži tražeći neki prostor u kojem bih mogao sačuvati falkušu i pružiti joj minimalnu zaštitu, ali, na žalost, odgovoreno mi je da taj prostor Grad nema. Falkuša je sada među mojim lozama, oko kilometar i pol daleko od mora…


PIŠE I SNIMA: Bogoljub MITRAKOVIĆ

falkuša, Komiža

Objavi komentar

[blogger]

Otok Vis

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.