n


Poštovani dobročinitelji,

kada sam 2012. godine sam isfinancirao tiskanje moje Viške trilogije – libra drama bilo je ljudi koji su mi tada sugerirali da za tiskanje knjige tražim sponzorstvo. Tada to nisam učinio, ali ovog puta sam kod priprema za tiskanje drugog izmjenjenog i dopunjenog izdanja poslušao te dobronamjerne savjete i na moje veliko iznenađenje dobio odziv koji nisam očekivao. Naime, za vašu pripomoć za tiskanje knjige do 01.04.2016. godine uplatili ste 10.180,oo kn koje će omogućiti tiskanje više od 400 primjeraka knjige, što će ovisiti o opremi knjige.

Stoga svima vama koji ste omogućili tiskanje ovog drugog izmjenjenog i dopunjenog izdanja Viške trilogije, u novom grafičkom oblikovanju poznatog slovenskog dizajnera Radovana Jenka, ol sarca se zafolijen.   

Nadam se da će knjiga biti tiskana do kraja svibnja i onda će, u skladu s mojim obećanjem, biti podjeljena vama – krejoni moji dobrociniteji.

Ujedno koristim prigodu da se zahvalim svim onim dobrim i dragim ljudima koji su doprinijeli dosezima Viški veji.

Siniša Brajčić  



Objavi komentar

Nikola Kežić

{picture#https://lh3.googleusercontent.com/-rZoAC2Zk65E/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAH8/hPwAzxdnkNA/s120-c/photo.jpg} Vlasnik i urednik bloga ISSA-VIS-Kut koji je stjecajem okolnosti postajao i više od bloga, tako da je 'OTOK VIS - total portal' rezultat tog procesa. {facebook#https://www.facebook.com/nikola.kezic.98} {twitter#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {google#https://plus.google.com/u/0/104715246939349637026/posts} {pinterest#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {youtube#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {instagram#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL}

Pogled na Češku vilu

Pogled na Češku vilu
Pogled na Češku vilu

Beritova

Munjac

Silvestrovo 2007.

Silvestrovo 2007.
Negdje na putu Podšpilje - Žena Glava

Gasi se dan

Jesenja idila

Jesenja idila
... a onda su stigle kiše jesenje.

Pogled na Prilovo

Pogled na Prilovo
Nakon siječanjske bure

Komiža

Komiža
Lulin pogled na Komunu

Trogli

Trogli
Kad su friški dižu repe

Grandovac

Grandovac
Prvi dani rujna...

Ulica Don Cvjetka Marasovića

Ulica Don Cvjetka Marasovića
Viška kola, salizona i popisketona

Vandica

Vandica
Položen vozački!

Prilovo

Prilovo Fotografirano u siječanjsko jutro nakon kiše

Viška Batarija

Viška Batarija Ljetna pozornica; kazališne predstave, koncerti...

Pogled na Češku vilu

Pogled na Češku vilu S nikad završene obilaznice

Konoba VATRICA

Konoba VATRICA kultno mjesto viške gastronomske ponude

Nova riva na Kutu

Nova riva na Kutu Još čeka opremanje...

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.