Siniša Brajčić: Ol sarca se zafolijen


Poštovani dobročinitelji,

kada sam 2012. godine sam isfinancirao tiskanje moje Viške trilogije – libra drama bilo je ljudi koji su mi tada sugerirali da za tiskanje knjige tražim sponzorstvo. Tada to nisam učinio, ali ovog puta sam kod priprema za tiskanje drugog izmjenjenog i dopunjenog izdanja poslušao te dobronamjerne savjete i na moje veliko iznenađenje dobio odziv koji nisam očekivao. Naime, za vašu pripomoć za tiskanje knjige do 01.04.2016. godine uplatili ste 10.180,oo kn koje će omogućiti tiskanje više od 400 primjeraka knjige, što će ovisiti o opremi knjige.

Stoga svima vama koji ste omogućili tiskanje ovog drugog izmjenjenog i dopunjenog izdanja Viške trilogije, u novom grafičkom oblikovanju poznatog slovenskog dizajnera Radovana Jenka, ol sarca se zafolijen.   

Nadam se da će knjiga biti tiskana do kraja svibnja i onda će, u skladu s mojim obećanjem, biti podjeljena vama – krejoni moji dobrociniteji.

Ujedno koristim prigodu da se zahvalim svim onim dobrim i dragim ljudima koji su doprinijeli dosezima Viški veji.

Siniša Brajčić  



Objavi komentar

[blogger]

Otok Vis

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.