Komižanin Velimir Foretić Delonov objavio prvu zbirku gej poezije u Hrvatskoj


Velimir Foretić Delonov, baletan i pjesnik iz Komiže, nakon autobiografske gej predstave "On i ja", odvažio se objaviti i prvu zbirku poezije o svojim ljubavnim jadima. Za zbirku "Bio si moj jedini san" kaže da je prva ukoričena knjiga pjesama s tematikom istospolne ljubavi u Hrvata, a nije se libio dotaći niti problema nasilja u gej vezama. Objavila ju je udruga za promicanje eksperimentalne umjetnosti DADAnti u kojoj je Foretić član od osnutka, a financirao Grad Split.

"Počeo sam pisati s 18 godina, a u ovoj zbirci su pjesme nastale od 2011. do 2014. Impuls za pisanje bila su mi intenzivna ljubavna previranja, veze koje su pucale, ljudi s kojima se nije moglo ići do kraja i ostvariti nešto trajno. Iza mene su kratke veze od svega nekoliko dana, tjedana, mjeseci, a moja težnja je bila i ostala - prava i trajna ljubav! Kad se osvrnem, najveći problem da to ostvarim bili su mi ljubomorni partneri, jer meni kao umjetniku i plesaču teško je bilo naći nekoga tko bi to podržavao. Posebice da me može dijeliti s mojom publikom", povjerio nam je Foretić Delonov.
Izvor: www.crol.hr

Oznake:

Objavi komentar

[blogger]

Otok Vis

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.